furkanz

furkanz
@Frknkra
Kamu Yönetimi öğrencisi
Konya
Konya
2 okur puanı
Ocak 2015 tarihinde katıldı
4/10
·464 syf.··
2015 12. kitabı
İsmi dikkatimi çektiği için okumaya karar verdim ama uzulerek soylemeliyim ki benim için hayal kırıklığı oldu. Hiç beğenmedim. Saplantinin neler yapabileceğini görmüş oldum.
Zar AdamLuke Rhinehart · Pegasus · 20227,5bin okunma
furkanz
İnancım ve ideolojim gereği bana ters düşen bir kitap. Fakat yazar kendi hayatını otobiyografisini gayet akıcı,sade yalın bir dille dile getirmiş. Kitap okumayı sevdirecek kitaplardan birisi bence. Çünkü ben kitap okumaya bu kitapla başladığımı söyleyebilirim.