Önce kendi kendinize yalan söylemeyin dürüst olun.Kendi kendine yalan söyleyip yalanını ciddiye alan insan,sonunda ne kendinde ne de çevresinde gerçeği göremez duruma gelir.Böylece hem kendisine hemde başkalarına saygısızlık eder.Saygının olmadığı yerde sevgide kaybolmaya başlar.Bunun boşluğunu doldurmak,gönül eğlendirmek için kendini çeşitli tutkulara,kaba zevklere bırakır,ahlaksızlığını hayvanlığa vardırır.Bütün bunlar durup dinlenmeden kendisine ve etrafına yalan söylemesinden kaynaklanır.Kendi kendine yalan söyleyen HEKESTEN ÖNCE ALINIR.Bazen alınmak pek tatlı gelir değil mi?İnsan kimseden kötülük görmediğini,kırgınlığı kafasında uydurup laf olsun diye sadece SAHNE OLUŞTURMAK İÇİN yalana sarılarak pireyi deve yaptığını bildiği halde surat asar,büyük bir zevkle gücenir ve bunu gerçekten nefrete kadar götürür...