📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama keder de olmalı bazen. Hayat şu anda dudaklarımın ucuna denk getirilmiş mutluluk dolu bir fincanmış gibi geliyor bana. Ama içinde tatsız bir şeyler de olmalı bu her yaşamda vardır. Ben de bir gün benimkini tadacağım. Umarım onu güçlü ve cesur bir şekilde karşılarım. Ve umarım onu kendi hatam yüzünden deneyimlemem.
“Korkmamalıyım. Korku akıl katilidir. Korku toptan yok oluşu getiren küçük ölümdür. Korkumla yüzleşeceğim. Üzerimden ve içimden geçmesine izin vereceğim. Ve geçip gittiği zaman, geçtiği yolu görmek için iç gözümü ona çevireceğim. Korkunun gittiği yerde hiçbir şey olmayacak. Yalnızca ben kalacağım.”