Fatma

Fatma
@Ftm_atay
'insanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım.'
Neü/İlahiyat
Lisans
Konya
Konya, 29 Ekim 1999
68 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Murdar bir halden muhteşem bir maziye kanatlanmak gericilikse, her namuslu insan gericidir.
Reklam
Anladım ki aklına geleni yazmak yazı yazmak değildir.

Fatma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2021 22. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma

Fatma

, 2021 okuma hedefini güncelledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
27/25 kitap - %108 tamamlandı
27 kitap okudu
25 kitap
4.079 sayfa
0 inceleme
361 alıntı