Fatma

Fatma
@Ftm_atay
'insanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım.'
Neü/İlahiyat
Lisans
Konya
Konya, 29 Ekim 1999
68 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı

Fatma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·226 syf.·
Beğendi
·
39 günde okudu
·
2021 15. kitabı
İskender Pala
8.2/10 · 2.952 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan bir kederle karşılaştığında eğer kendisiyle üzülecek dostu varsa üzüntüye yer yoktur.
Kan mı daha kırmızıydı, gül mü?!.. Kan mı tutardı insanı, yahut gül mü?!.. Peki sadakate layık olan hangisiydi; gül mü, kan mı?!.. Kan mı yüreğini daha çok titretirdi bir insanın, gül mü?!..
Nitekim eskiden beri aşk ile gizlilik hep birbirini bütünlemişler, gizli kalması gereken bahisler de hiç bu devirdeki kadar ortaya dökülmemişti. Keşke şimdiki gençler aşkı besleyip büyüten en büyük damarın sır adını taşıdığını bilselerdi!..
aşk eğer ruhun faziletiyle berraklaşıyorsa değil on yıl, kıyamete kadar beklenilebilir.