... unutma, iyi ya da kötü her şey sıradanlığa doğru akıyor bu dünyada. Her şeyin bir süre sonra etkisi geçiyor, eskisi kadar acıtmıyor. Çünkü alışıyor insan.
Kendin olma yolunda belki de korkuyorsun, bir gün herkesin öleceği ve yaşananların bile hatırlanmayacağı bir dünyadasın ; tam olarak neden korkuyorsun?