Bu yüzden bu kitap cevaplarla değil,bir dilekle bitiyor.Sevmek ve sevilmek istiyorum.Kendi canımı yakmayacağım bir yol bulmak istiyorum.İşlerin kötüden çok daha iyi olduğunu söyleyebileceğim bir hayat istiyorum.Başarısız olmaya devam etmek ve yeni,daha iyi yollar keşfetmek istiyorum.İçimdeki duygu gelgitini,hayatın ritmi olarak görüp onun keyfini çıkartmak istiyorum.Devasa karanlığın içinde yürüyüp uzun süre altında durabileceğim bir parça gün ışığını bulabilen türden biri olmak istiyorum.
Bir gün olacağım da.
Çocukken okuduğumuz peri masalları tek boyutludur.O hikayelerde iyi ve kötü insanlar vardır.Fakat okuduğunuz yetişkin kitaplarında karakterleri tümüyle iyi ya da tümüyle kötü insanlar olarak ayırmak zorlaşır.Umarım bir kişiyi yargılamadan önce ona bütünüyle bakabilmeyi öğrenebilirsiniz.Kendinize de her şeyiyle bütün bir birey olarak bakmayı da.