Fatma

Kendimi de zamana bıraktım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey çok güzeldi. Her şey çok hüzünlüydü. Ve ne kadar çok acı vardı...
Sayfa 145·Kitabı okuyor
Dinlemekten ne zarar gelirdi ki?
Sayfa 139·Kitabı okuyor
Sessiz kalmak en iyisiydi...
Sayfa 137·Kitabı okuyor