Bildiğim tek şey var, biri var ve yaşıyor.
.............
“ Rüya ama gerçek gibiydi. Biri var. Birbirimizi hiç tanımıyoruz, hiç karşılaşmadık. Bildiğim tek şey Roma’da ya da değil ama aynı dünyadayız aynı göklere bakıyoruz, aynı Seyyareleri aynı takım yıldızları seyrediyoruz. Aynı güneş ısıtıyor bizi. Şu an süt mü sağıyor, yün mü eğiriyor , hanımının saçlarına iğneler mi konduruyor, yemek mi pişiriyor? Bunları bilmiyorum. Bildiğim tek şey var, biri var ve yaşıyor. “