"Geçmişini unut. Yeniden başla hayata. Tıpkı dünyaya ' Merhaba hayat' diyen, masum bir çocuk gibi. Ardına bakmadan, adresi kesin ve kuralları mantıklı çizgiden yürümeye başla."
Geceleyin bir ses böler uykumu,
İçim, ürpertiyle dolar " Nerdesin?"
Yıllar var ki arıyorum ben onu,
Aşıkıyım beni çağıran sesin.
Gün olur sürüyüp beni derbeder
Bu ses, rüzgârlara karışır gider,
Gün olur peşimden yürür beraber,
Ansızın haykırır bana "Nerdesin?"