•Öfkeli ya da üzgün müsün? Geçmiştesin. Geri dön!
•Korkuyor musun? Gelecektesin. Geri dön!
Kendimizi geçmişe ya da geleceğe yansıtmayı bırakırsak şimdiki anın mutluluğunu koruyabiliriz.
Belki aynı insanla aynı yerde yeniden rastlaşacağız ama yaşımız biraz daha ilerlemiş, konumumuz ve mizah duygumuz değişmiş olacak; başka önceliklerin ve diğer tecrübelerin ağırlığını taşıyor olacağız.