📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kollarım"
"Ne oldu kollarına?"
"Çok özlemişler seni. Sarılsınlar mı bir kere?
"Kurban olurum senin kollarına ,ben de onları özledim. İstedikleri kadar sarılsınlar"
Ona, onu sevdiğimi hiç söyleyememiştim.
Bana, beni sevdiğini hiç söylememişti.
Onu çok sevdiğimi, gözlerimde görüyor muydu?
Beni çok sevdiğini gözlerinde görüyordum.
Bazı anlarda konuşmaya gerek kalmazdı.
Bir adam tanıdım, hislerimin ne denli büyüyeceğini onda öğrendim. Sevdam, bir yağmur damlası gibi sızdı gönlüme. Bir adam tanıdım, yalnızlığın dibini ansızın göreceğimi fark ettim. Güvenim, bir kuş oldu süzüldü göklere. Bir adam tanıdım, ailem kelimesini milâdım kıldı. Onlara olan sevgim, bir gözyaşı damlası olup aktı yüreğime.
Bir adam tanıdım, dünyam başıma yıkıldı.