Genel olarak cok akıcı ve iyi kurgulanmış bir polisiye kitabı. Hikâyenin akıcılığı kadar maalesef değinilmesi gereken diğer nokta pek çok Baltık yazarın kitaplarında olduğu gibi karakterlerin isimlerinin çok farklı ve her seferinde isim-soyisim ortak yazılarak ara sıra kafa karışıklığı yaratması. Haricen çok keyifli bir eserdi...
Ren kitabevi baskısını okuduğum serinin en güzel kitabı olduğunu söyleyebilirim. Sayfaları çevirirken günümüz polise eserlerine ne kadar ışık tuttuğunu görebiliyorsunuz.