... psikiyatrist Elisabeth Kübler-Ross şöyle der:"Tanıdığımız en güzel insanlar;yenilgiyi,acıyı,mücadeleyi,kaybı bilen ve en dipten çıkış yolunu bulmuş insanlardır.Bu insanlar;kendilerine has bir şükrana,duyarlılığa ve yaşama dair şevkate,nezakete ve derin bir anlayışa sahiptirler.Bu güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar."
Hayatla hayal arasındaki mesafe,bir harften çok daha fazlasıdır ey asi derviş!Sen de bunu anlamıyorsun işte!Ömür kuşunun tüyleri birer birer uçup gitti.Okuduğun yüzlerce kitap,hatmettiğin bir o kadar harita ve tekellüm etmek için didinip durduğun türlü ecnebi lisanları...Deyiver hele;ne kaldı onlardan geriye?