... psikiyatrist Elisabeth Kübler-Ross şöyle der:"Tanıdığımız en güzel insanlar;yenilgiyi,acıyı,mücadeleyi,kaybı bilen ve en dipten çıkış yolunu bulmuş insanlardır.Bu insanlar;kendilerine has bir şükrana,duyarlılığa ve yaşama dair şevkate,nezakete ve derin bir anlayışa sahiptirler.Bu güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar."