Yoksa merhamet sana da mı bulaştı?Bana acımaktansa,beni sol mememin altından bıcaklamanı tercih ederim.İkimizinde kaybetmeyeceği,yavanlaşmayacaği tek yol bu.
Sağda solda tonla şiirim gitti.İ...ler,iki-üç-beş taraflı çalışan hayınlar,namussuzlar içinde gitti gençliğim.Pişman değilim.Bir daha dünyaya gelsem,aynı hayatı daha bir ustaca ve korkusuz yaşardım.