Fudelya Sarıdağ

Fudelya Sarıdağ
Çokça kitap bolca mavi.İşte benim senfonim.
Korkunç öskemişem seni.Bu o kadar gerçek, o kadar elle tutulur bir duygu ki,yaşaması değme yiğidin harcı değil,sana minnettarım.Teşekkür ederim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoksa merhamet sana da mı bulaştı?Bana acımaktansa,beni sol mememin altından bıcaklamanı tercih ederim.İkimizinde kaybetmeyeceği,yavanlaşmayacaği tek yol bu.
Açlıktan ölmenin de bir şeref olduğu anlar vardır.
Sağda solda tonla şiirim gitti.İ...ler,iki-üç-beş taraflı çalışan hayınlar,namussuzlar içinde gitti gençliğim.Pişman değilim.Bir daha dünyaya gelsem,aynı hayatı daha bir ustaca ve korkusuz yaşardım.
İsyanını seviyorum genç,güzel,cesur...