En ihtişamlı cevabı o vermiş,"Hafıza şeytanın ta kendisidir" demişti."Hatırlayarak ölüyü diriltebileceği gibi,unutarak diriyi öldürebilir insan.Ağılı bir kudret bu,korkunç bir beceri."
Öfkesini sözle değil,aramızda açtığı mesafelerle anlatırdı.Ona yaklaşma gayretlerim,her defasında daha da uzağa fırlatılmamla sonlanırdı.İyice üzülürdüm.