Yusuf

Yusuf
@Fuko1
Fuko Bir çay doldur Bir kitap seç Dünyayı sessize al
Hor görmeyin beni beyim: Rusya’mızda sarhoşlar insanların en iyisidir. En iyiler de alabildiğine sarhoştur her zaman...
Reklam
Okul çocukları da acımak nedir bilmezler ha!.. Teker teker her biri Tanrı meleğidir, ama bir araya geldiler mi, hele okulda acımasızdırlar.
Kâğıdın yüzü kızarmaz, derler. Oysa emin olun yalan, kızarır; tıpkı benim şimdi kızardığım gibi...
Tanrıyı icat eden bir elime geçse, bilirim ona yapacağımı!
Tanrı var mı, yok mu? Son olarak soruyorum bunu. — Son olarak söylüyorum: yok. — Ya insanlarla alay eden kim, İvan? İvan Fyodoroviç gülümsedi. — Şeytan besbelli. — Şeytan var mı? — Yo, şeytan da yok. — Yazık. Hay kör şeytan, böyle olduktan sonra şu Tanrıyı icat eden bir elime geçse, bilirim ona yapacağımı! Asmalı böylesini... — Tanrı icat edilmese uygarlık olmazdı. — Olmaz mıydı? Tanrısız olmaz mıydı?
Fakat belki hepimizi yalnız bu aptallık kurtaracak.
Reklam