Genelde Bağlı gibi kitaplarda baş karakter anti hero olurdu ama burda tezat olarak karakterimiz tamamen kötü biri. Geçmişlerinde çok fazla olay var ve bu olayların geleceğe yansıması bazı yerlerde beni şok etti, özellikle sonda yaşanan olayları asla tahmin edememiştim. SPOİLER James’in Wendy’yi zindana kilitlemesi kitapta sevmedim diyebileceğim tek yerdi ama daha iyi bir yaklaşım beklememiştim başta dediğim gibi tamamen kötü biri. Kitapta Ru için ağladım öldürülme şekli vahşiceydi. Bunların dışında kitaba tamamen baktığımda beklentimi karşıladı gerçekten çook sevdim!
"Her şey kasvetli bir hâl almaya başladığında bu durumların geçici olduğunu hatırla. Senin değerini, içinde bulunduğun durumlar belirlemez. Değerini belirleyen, her şey yanıp bittiğinde küllerinden nasıl doğduğundur."