Adliye Dili ve Edebiyatı

Adliye Dili ve Edebiyatı
@FundaGibi
İlham aldığım kadar aforizma... Duygum kadar deneme yazılarım...
Zabıt Katibi
Çocuk Gelişimi-Adalet
Ankara
1988
141 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Funda'dan...
"İnsanlar, birbirlerinin içindeki fırtınaları bilmeden, sadece dalgaların kıyıya vuruşunu yargılarlar."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Funda'dan...
​"Biz, başkalarının günahlarını, hatalarını görürüz de, o günahların arkasındaki çaresizliği görmeyiz."
Funda'dan...
​"Çocuğum, dünyada insanı en çok üzen şey, iyi niyetlerin fena neticeler vermesidir."
Funda'dan...
​"Meğer insan, ancak kendi kalbinde yaşayanları öldürebilirmiş; dışarıdakiler zaten yabancıymış."
Funda'dan...
-İnceleme içi özgün düşünce- "Zehra’nın kusursuz adaleti, babasının hatıra defterine çarpana kadar sürdü. Meğer en büyük adalet, bir insanın günahını tartarken arkasındaki çaresizliği de görebilmekmiş. Acımak, bir suçluyu affetmek değil; insanı insan yapan o sızıyı kalbinde duymakmış."