Ben her insanın insan yerine konulması gerektiğine inanıyorum; yani beyaz olarak, siyah olarak ,kahverengi ya da kırmızı olarak değil ;ancak ve ancak insan olarak görmek gerekir insanı.
Hümanizmin en büyük paradoksu, insanı her şeyin merkezine koyarken, insan olmanın anlam ve imkanını ortadan kaldıran bir var olma biçimini dayatmasıdır.