Ben dikkat ettim ki çehrelerimizin manaları ve tesirleri aldıkları ışıklara göre değişir. Belki bunlar küçük farklardır. Fakat küçük de olsa hadiseler üstünde başka başka tesirleri vardır ya. Fotoğrafçılar, sinemacılar ve ressamlar bu farkları pek güzel hesap ederler, değil mi?