bir insanı vazgeçilmez kılan şey nedir sorusununa verilen binlerce cevap okudum herkez öznel yaklaşmış sevdiğini anlatmışlar bence öyle değil bu soruya verilmesi gerekilen tek cevap vicdandır.
üzülmesini, kötü; iyi olmayan düşüncelerini beraber yaşamaktır onu içinde hissetmektir empati değil empatinin babasını yaşamaktır vazgeçilmez kılan aşk saf sevgiyi bı kenara bırakmak ve kendin yaşamış gibi düşünmektir ona söylemeden göstermeden ağlamaktır işte vazgeçilmez kılan orantıyi yakalamak tır sevgilerimle