Furkan kaya

Furkan kaya
@Furkanowskii
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu olsa çok güzelleşirdi. Makyaj, nasıl kadınların boyasıysa mutluluk da şiirleridir...
Bu dünyada dört başı mamur bir mutluluk yok, besbelli..!
Haksızlıklardan hoşlanmam ben. Don Kişot gibiyimdir: Güçlüye karşı güçsüzün savunmasını üzerime almayı severim!
Kalbinizi kime açacağınızı bilmeden teslim etmeyiniz..