Fulya

Fulya
@Fuuulyaa
Şimdi çiçek açmayan yüzümün sebebi , araba dolusu gülü ateşe verdiğimdendi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yol ortasında gözyaşım aktı benim , ağlama ayıp dediler Neyin var , seni bu hale kim getirdi düşünmediler…
Olur da bir gün üzerlerse seni , dünya sırtını dönerse sana , sen yine beni ara. Mutlu edemem belki ama oturur seninle ağlarım ; karanlığında da yanındayım, unutma.