Kitap, ilk başlarda yavaş ilerlemiş olsa da (bana göre) ilerledikçe yeni mekanlar, yeni karakterler ve daha çok şey genişleyerek yoğun ve acayip güzel bir son ile bitti. Son sayfalar özellikle kitaba olan ilgimi daha çok çekti. Şimdi 'Yenidendoğan Ejder' e geçiyorum. :)