Kadına şiddeti sadece kaba kuvvet veya psikolojik olarak algılayanlar var. Cidden de öyle midir? İstismarlar bu kadar basit ve sınırlı mıdır? Herkes kadına şiddetten şikayetçidir; ezildiğ için, hakaret yediği için veya dayak yediği için. Ama kimse kadınların "pazarlanmasını" bir şiddet olarak algılamaz, kimse kadının "annelik" hakkının "çalışma hayatına" sırf "statü"ugruna satıldıgını anlamaz, kadını satışlar,paralar patlasın diye "soyan,ahlaksız sekilde davranmasına kapı aralayanları" da kimse görmez. Çünkü kadına "şiddete" karşıyız biz. Kadının "kullanılmasına" değil. İsinize gore kalıp bulmadığınızda anlayacaksınız bu "insanlık" tanımını. Yoksa çıkarlarımız, karakterlerimizi hep alt edecek..