Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
Seni bu gece çok özledim
Bunu hangi gece okursan oku.
Sen kilometrelerce uzakta olsan da,
Dilimle seni yok sayıp kalbimle milyon kez sana dair nefes alıyorum.
Sende benim bittiğimi yok hükmünde olduğumu bile bile
Her iç çekişimde seni içimden öpüyorum.
Çünkü ben kendime sana dair hakim olamıyorum.
Seni içimden söküp atamıyorum.
Bende Dünya hala senden ibaret...
Eskilerden kalma tecrübeli söylemlere bayılıyorum.
Özellikle iyi niyetli insanlar için söylenmiş sözlerin müptelasıyım.
Mesela ;"... hıyar diyene tuzlukla koşma." Derdi büyüklerimiz
Ben de diyorum k; Herkese merhem olmaya çalışmayın,
Çünkü bazıları FİTİL e alışmış olabilir.
Onların derdinin dermanı siz olamazsanız.
FİTİL almadan iyileşemez kimileri.....
//fvzbkrt//