Elma suyunu viski sanan, çubuk krakeri sigara yapan
Bonibon şekeri ile doktorculuk oynayan
Saf çocuklardık biz.
Ahmet Kaya dinleyenleri dövüp
Gizli gizli Ahmet Kaya dinleyen
Kandırılmışlardık biz.
X kuşağının eksi tarafında
Hayata tutunmaya çalışan,
Kimsesiz çocuklardık biz.
Şimdilerde asker de olsa, polis te olsa, hâkim, savcı
Doktor, öğretmen, akademisyen, işveren olsa da sıfatımız
Kenar mahallenin ezikliğini
Yüreğinin en derininde yaşayan
Sabilerdik biz…
Bir canımız vardı çocukluğumuzda içimize sakladığımız,
O da büyüdüğümüzde bedene sığmayan
Ölü canlardık biz.