Eskiden sıradan olan,
Olması gereken,
İnsanın insana insanca davranması,
Ne büyük erdem oldu şimdilerde.
Ne göründüğümüz gibi olabildik,
Ne de olduğumuz gibi davranabildik.
İnsanlık, insanımsı varlıklar sayesinde çoktan öldü,
Kimsesizler mezarlığındaki yerini aldı.
Nasıl olsa bozuldu bu düzen.
O vakit;
Köpeğe köpek gibi davranalım ki,
Kendini aslan zannedip kükremesin....
//fvzbzkrt 310822//