Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
Kimi tozlu raflarda çürür
Kimi kansız kalplere meze olur,
Kimi çocuğundan çok sever esirger korur.
Kimi çok sevdiğini zannedip,
Kafasında kurguladıkları ile sevdiğini yerden yere vurur.
Seven mi gurursuz yoksa sevilen mi onursuz...
//fvzbzkrt240722//
Kolumu kanadımı kırıyorsun sonra hadi uç diyorsun,
Hiç adil değilsin.
Oysa ben bize dair kalbine yazdıklarımı gözlerinde okurken,
Sen hayat hikayene başka kahramanlar aramaktasın,
Eyvallah...
//fvzbzkrt22072022//
Kendi bindiğim gemiyi yakacak kadar deliyken, beni çakmakla korkutmaya çalışan ahmakların zekasına hastayım. Sahi IQ seviyeniz giydiğiniz ayakkabı numarasından daha küçüktü dimi, unutmuşum pardon...
//fvzbzkrt210722//