Ne tuhaf, insanın, insanın yokluğuna alışması.
Hani unutulmayacak yaşanmışlıklarımız,
Hani dillere destan sevgimiz,
Arsız umarsız hoyratça her şeye herkese kafa tutuşlarımız.
Nerede aynı nefesi aynı bedende alışlarımız.
Dimi sen de haklısın.
Ne Leyla kaldı, ne Aslı,
Ne Mecnun kaldı ne de Kerem
Aşk kavuşamamak mıydı?
Yoksa platonik yaşamak mıydı artık şimdilerde
Yoksa insan mı sahteleşti, aşk mı bozuldu...
//Kafasına göre170722//