Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
Gün geliyor bir vakitler bin adım attığın yolda bir adım dahi atasın gelmiyor.
Kendine yediremeyip dönüyorsun.
Nasıl ustasına denk gelmeyen her şey
Ziyan oluyorsa,
İnsan yüreği de ruhunu yitiriyor bir zaman sonra.
Bu da gönül defterimizin kayıtlarına
Kırgınlıklarımızın izahı olarak geçsin.
// fvzbzkrt 12020//
Herkese yetişip kendine geç kalanlar,
Unutmayın hayatın unutulanlar tarafında kalalı beri çok oldu.
Aklı ile değil kalbi ile hayata tutunmaya yine de devam mı?
Hadi öyle olsun bakalım.
//050422Antly//
İnsanlar hayatınıza bir amaç için girer;
Bazıları seni test etmek için,
Bazıları öğretmek için,
Bazıları kullanmak için,
Ve bazıları da senin en iyi versiyonunu ortaya çıkarmak için hayatına dahil olmuştur.