Üç tür sevgi varmış.
1- Çünkü Sevgisi;
* Seni seviyorum çünkü çok güzelsin,
* Seni seviyorum çünkü çok özelsin,
* Seni seviyorum çünkü sana ihtiyacım var.
2- Eğer Sevgisi;
* Seni seviyorum eğer sende beni de seversen,
* Seni seviyorum eğer eğer şimdiki gibi kalırsan.
Dikkat edin bu iki sevgi anlayışında insan insanı kim ve ne olduğu için seviyor. Kazan kazan formülü seni seviyorum çünkü...
Yaşasın KAPİTALİZM ☺️ gibi
Peki üçüncü sevgiye bakalım.
3. Rağmen sevgisi;
Burada kişi yada insan kim ve ne olduğu için değil her şeye rağmen sevilir. Kim ve ne olduğuna rağmen sevilir.
Peki siz hangi kategoride seviyor ya da seviliyorsunuz?
//fvzbzkrt1400422//