Malum hepimiz aynı gemideyiz,
Sadece konumlarımız farklı.
En üstte saraylılar,
Ortada Afganlar, Suriyeliler
En alta da Türkler kürek çekiyor,
Diğerlerini söylemeye dilim dahi varmıyor.
Bu günün yüzü suyu hürmetine,
Herkes hak ettiği emeğinin karşılığını alsın,
Valla herkes çok mutlu olsun yaa ne olur.🙏
Sahi ne kaybeder ki bizi bize sormadan
Adı dünya lakabı yalan olan mekana gönderen.
İyi bayramlar Amin.
//fvzbzkrt 01052022//