Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
İster Demirci Kawa'nın Kral Dehak'a karşı kazandığı zafer adına, ister Türklerin Ergenekon'dan çıkışı adına, ister baharın gelişi adına kutlansın, Nevruz ülkemize, insanlığa, barış, huzur ve mutluluk getirsin.
Bayramınız Kutlu Olsun...
Aslında bazı insanlar çoktan ölmüştür.
Sadece fiziken yaşamak zorundadır.
Zamanı geldiğinde ve artık fiziken öldüğünde
Eksik olan toprak üzerine atılır.
‘’Doğum başlangıç değil ölüm de son değil.’’
İnsanoğlu da bu iki durak arasında yol alan yolcu
Hiç değil.
Beyin bencil ve egoisttir.
Kalp ise ruh ile beslenir sevgi ile yol alır.
Kalbi ile yaşayan insanları sevin
Akıl bazen kalbi yorabilir.