Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
3000 yıl önce yazılmış bir Likya Şiiri'nden ...
" Beni bulamazsan üzülme,
Eşyalarımı bulacaksın.
Kestiğim taşları, açtığım
yolları, İşlediğim heykelleri bulacaksın.
Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden,
Parmak izlerimiz değecek"
Garipsin Dünya hem de çok garip. İşi düşenin cankurtaranı, işi bitenin
göze batanı olduk.
Söylesene Dünya biz mi sana uyup döndük sen mi bize uyup bize benzedin....