Hayat bazen izlemek istemediğin ama bir şekilde izlemek zorunda kaldığın bir film şeridi gibi geçer gözünün önünden.
Bunu yapmaz dediklerinin daha kötüsünü yapmak için kendini yırttığını görürsün filmde
Şaşırmazsın artık,
Çünkü çokça kez izlemişsindir
Bu filmi ve başroldeki kahramanın maharetini.
İzlersin.
Sadece izlersin yaptıklarını.
Ne ağlatacak kadar dramı vardır ne de güldürecek kadar neşesi,
Güneşin ışığında kendine faydası olmayan mum gibi eriyip gittiğinin farkında değildir oysa...
//Antly250222//