Hani masallarda lambamsı bir şeyden ortaya çıkıp, bir dilek tut tek hakkın var söylemine şahit olsaydı bu kulaklar, avazım çıktığı kadar tek dileğimin “Yer yüzündeki bütün kitapları okumak istiyorum.”olurdu.
Bazan haklı olmanın yada haksız olmanın bir anlamının olmadığının farkına varıyorsun.
Sonrasında susuyor ve uzaklaşıyorsun. Çünkü artık biliyorsundur konuşmanın hiçbir işe yaramadığını.
Nisan yağmurları gibi akıtsan da göz yaşlarını,
Karanlık kalpteki isimsiz mezarlığa "kurban rolü"nü iyi oynardı mevta diye kazınmıştır mezar taşına adın.
Ezansız salasız abdestsiz namazsız gömülmüşsündür Kara kalpli kara toprağa
//Antalya02032022//