Hepimizinki günübirlik hayatlar; hatırlayanın hatırlanandan farkı yok. Hepsi geçici.Hem anılar hem de onların nesnesi. Her şeyi unutmuş olacağın günler kapıda,her şeyin seni unutacağı günler yakın. Bil ki çok geçmeden hiç kimse ve hiçbir yerde olacaksın.
<Marcus Aurelius,Düşünceler>
Tok olan herkesin benim açlığımda dahli var demektir. Hem ekmeğimi gasp eden sorumludur, hem ekmeğini benimle paylaşmayan, hem de ekmeğimin gasp edilmesine izin veren.
Umarım içinizdeki görmezden gelinen, farklı sese kulak verirsiniz. Çünkü insan yüreği,ölmek istediğinde bile çoğu zaman bir yandan tteokbokki de yemek ister