Serinin 3. Kitabı. Bana göre en güzel olanıydı. Olaylar hızlı ele alınmış. Bazı yerleri sıkıcıydı ama serinin en iyi olanıydı. Seri kitap ama Birbiriyle bağlantılı değil. Okumanızı tavsiye ederim.
Hayatın RuhuSümeyye Akarçay · İndigo Kitap · 2016127 okunma
-O adamdan nedense kötü bir elektrik alıyorum.
-Adamla evlenmeyeceksin.Ne elektriğinden bahsediyorsun!
-Adam trafo gibi, bir sorunda patlarsa biz de zarar görürüz diyorum.
Serinin 2. kitabı bana gereğinden fazla uzun geldi. Olayları daha hızlı ele alabilirdi. Yine de serinin ilk kitabının devamı gibi sürdürmesi güzel olmuş.
Aşka RehinSümeyye Akarçay · Optimum Kitap · 2014125 okunma