Kitap iyiydi hoştu ama bir kısım vardı. Bana tamamıyla tanıdık geldi...Asmalı Konak dizinde ki bir bölümünde Bahar kızımız aşerdiği için elma ağacına tırmanıyordu ve Seymen Ağamız da onunu için endişelendiğinden söyleniyordu.
Bu kitapta da aynı diyologları gördüm. Hatta okurken, Asmalı Konak dizisini okuyorum gibi geliyordu, şimdi şu sözleri diyecek diye söylendim. Benzerlikte bu kadar olmaz :D
RehineSümeyye Akarçay · Optimum Kitap · 2015155 okunma