Berk Güney

Berk Güney
@GBerkG
Masamın başındayım, Karşımda sen. Zaman akıp gidiyor, Değişmeyen tek sen. Attığım her adım, Yürüdüğüm yol sen. Bazen yorgun düşüyorum, Beni kaldıran sen. Gözlerine bakıyorum, Masmavi denizim sen. Hiç karanlığa batmıyorum, İçimdeki ışığım sen. Hayranlıkla bakıyorum sana, Çünkü ilhamım sen. Yine bir 10 Kasım, Gözümden akan yaş sen. Ne varsa güzel olan, Sebebi hep sen. youtu.be/cs2JgSlCCfI?si=...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman adeta elimizin arasından kum gibi akıyor. Gözümüzü kapatıyoruz, uyanıyoruz, günün telaşına karışıyoruz ve farkına bile varmadan gecenin 12’si yeniden gelip çatıyor. Her şey bir döngüye sıkışmış gibi; yaşıyoruz ama dokunamıyoruz zamana—o ise ardına bile bakmadan geçip gidiyor. Zamamnı hissedemiyorum
İnsanlar beni eğlendiremiyor. Ben ise insanları gülümsetince huzurlu hissediyorum. Kendinden nefret ederken birini sevmek imkansız. Benim komik olduğumu söylüyorlar. Bir tek kendimi güldüremedim. İnsanlar zaten bunun için yanımdalar. Komik olmasam çekilmem. Sanırım haklılar. Bazen en komik insanlar, en derin yerlere ulaşanlardır. Ve çoğunlukla orada boğulurlar. Ama derine inmeyi kendileri istemişlerdir. Gülümsemekten nefret etmeye başladım. Gülümsetmek ise hala boğulmamamın tek nedeni. Yorgunum sahteliğim duygularımı köreltiyor. Kendi yaralarımı bir sis perdesi ile gizliyorum. Güneş bulutların arkasına saklanıyor. İnsanların kalbini ısıtırken kalbim buzullarla kaplanmış. Çocukken güldüğüm bir fotoğrafı gördüm dün. Şimdi solmuş gözlerim o zamanlar sanki parıldayan kahverengi bir gül. Belki de kendi gülüşümü kaybettiğim için başkalarınınkine daha çok sarılıyorum.
Realistlikte ustalaşmak delirmenin başlangıcıdır. Yalanlara inanabilmek isterdim. Gerçekleri gördükçe delirmekten korkuyorum.
Fazla uzun sürmeyecek hissediyorum tükeniyor kalbim Koşturdum hiç durmadan ama hala yetersizim Sorumluluklarım için ödediğim bedel oldu gençliğim Ben hiç bir zaman mutlu olmayı hakketmedim Sormazlar mı bu hali ne sana verdiğimiz bedenin Neden bir kere olsun yardım istemedin Kendini parçalarken mi sevdiklerini hiç üzmedin? Belki zorlandın ama verdiğin sözün altında hiç ezilmedin Bazı cümleler cevap veriyor bir çok soruya ben daha sormadan İnsanın kalbinde birileri varsa yaşayamıyor bencilce, korkmadan Gaza basıyorum bir yerlere yetişebilmek için durmadan Böyle giderse ben duracağım araba durmadan Radyoda çalan kırık bir şarkı, cahildim dünyanın rengine kandım, Gölgem bile bıraktı beni, yalnızlıkla beraberim attığım her adım. Kurduğum hayallerim vardı bir zamanlar, yıktım hepsini kalınca yarım Aynalarda gördüğüm kişiyle tanıştıdığımdan beri hiç iyi anlaşamadım Kendime değil başkalarına yetiştirmeye çalışıyorum hayatımı Delirdiğimi düşünmesinler diye kestim kendimle olan muhattabımı Hayatım bir film olsa izleyenler bile acır halime, tutamaz gözyaşlarını Herşey bittiğinde uçuruma bir salıncak kurup sallandırıcam ayaklarımı