GK

Altını çizdiklerimi sayfalar arasından çekip çıkarıyorum ᝰ.ᐟ
Erü/İlahiyat
Yetişemediğim Yerdeyim
137 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Ahiriniz evvelinizden hayırlı olsun. Hayırlı bayramlar.🍀
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gel beriye, kurtuluş ordusunun tuğu ol! Hürriyet mi dileğin, Allahın tutuğu ol!
Sayfa 455 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Her fikir, her inanış, tek mevsimlik vesselâm; Zaman ve mekân üstü biricik rejim, İslâm...
Sayfa 445 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Bize kalan aziz borç, asırlık zamanlardan; Tarihi temizlemek sahte kahramanlardan...
Sayfa 443 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Zamanın tık-tıkları, Güder yaratıkları. Kan sızan pençesinde Beynimin yırtıkları. Hayal, dalgıç ki arar, Denizde batıkları. Bu ne dünya; ne dünya, Çerçöpten çattıkları!.. Bak şu maymun soyuna, Ortaya attıkları! Aziz ekmek, fikirde, Teneke artıkları. Ve evlerde baş köşe, Batının pırtıkları, Görünmezi görmeye Eremez mantıkları. Ya şu sözde müminler, Şiltenin kıtıkları? Yetmez mi bunca zaman Yan gelip yattıkları? Bir nesil özlüyorum, Doğrultsun yatıkları! Somunları taş olsun, Zehir de katıkları! Yorganları devirsin, Dişlesin yastıkları! Bir damla gözyaşına, Sonsuzluk, sattıkları. Hakka dönünüz Hakka, Hakkın yarattıkları!
Sayfa 430 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı