GK

Altını çizdiklerimi sayfalar arasından çekip çıkarıyorum ᝰ.ᐟ
Erü/İlahiyat
Yetişemediğim Yerdeyim
137 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Kapı kapı bu yolun son kapısı ölümse; Her kapıda ağlayıp o kapıda gülümse.
Sayfa 151 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O demde ki, perdeler kalkar, perdeler iner, Azrâile "hoşgeldin!" diyebilmekte hüner...
Sayfa 150 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
O dem çocuklar gibi sevinçten zıplar mısın? Toprağın altındaki saklanbaçta var mısın?
Sayfa 149 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Ölüm ölene bayram, bayrama sevinmek var; Oh ne güzel, bayramda tahta ata binmek var!..
Sayfa 148 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Bu dünyada renk, nakış, lezzet, ne varsa küsüm; Gözümde son marifet, Azrâile tebessüm...
Sayfa 147 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı