GK

Altını çizdiklerimi sayfalar arasından çekip çıkarıyorum ᝰ.ᐟ
Erü/İlahiyat
Yetişemediğim Yerdeyim
137 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Giderken, kızdığımız her şey nasıl da anlamını yitiriyor. Geriye sadece hüznü kalıyor mâzînin. Avuçlarımızda tuttuğumuz acının tozuyla el sallıyoruz birbirimize. Havaya karışan seslerimiz, sevinçlerimiz, kederlerimizle yıkanıyor yolculuğumuz. Herkes bir hoşçakal kadar yalnız, herkes bi veda kadar kimsesiz duruyor kapısında zamanın.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayallerimi hayırlısıyla ve kolayıyla nasip et Rabbim. Hevesimi kursağımda bırakma Yâ Rab..
Alıntı
Ergenlik çağındaki çocuğa baskı yapmak yün dövmeğe benzer, vurdukça kabarır. İyi olsun derken tamamen kaybetme riski de vardır.
Alıntı
Rabbim, Rabbim, bu işin, bildim neymiş Türkçesi; Senin aşkın ateştir, ateşin gül bahçesi...
Sayfa 51 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı
Neye yaklaşsam, sonu uzaklık ve kırgınlık; Anla ki, yok, Allahtan başkasıyla yakınlık...
Sayfa 49 - BÜYÜK DOĞU YAYINLARI - 72. Basım / Aralık 2011·Kitabı okudu
Alıntı