📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Başkalarına gülsem de
Senden uzakta kalsam da
Sevmediğini bilsem de
Ben yine sana vurgunum. “
Belli ki çok sevmekti sorun.
Bir hayatı okumak kadar güzel birşey yoktur herhalde. Ama işte kıymetini bilmediğimiz hoyratça kullandığımız bir adam Sabahattin Ali. Belki de bu yüzden çok yaratıcı,akıcı kim bilir? Çok başarılı bir kitap kesinlikle okunmalı.
Yeşil MürekkepOsman Balcıgil · Destek Yayınları · 20266,6bin okunma
İlk başta çok seri bir şekilde gidiyordum sonra bir ara fark ettim ki iç konuşmalar çok yoğun ve fazla oldu. İlginçtir kitabi bitirmeden sonunu anladım. Yani Cevat içine çekecek tabi okurken ama bana özensiz bir kahraman gibi geldi. Gizemini yakalayamadım. Ama yine de bir kahve ile birkaç saatte bitti.
“İnsan kendini insanda tanırmış” Bunu da çok beğendim ama.