Gamze Çerko

Gamze Çerko
@GaMZecRk
Kendi dilimde yeşeriyorum...
Bende
Bilmiyorum
Antalya
Hatay
102 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
“Peki ya sonra… sonra ne olacağını bilmiyorum, bilmek istemiyorum ve bilemem; ama bunu istiyorsam, şan, şeref istiyorsam, insanların beni tanımasını, sevmelerini istiyorsam, bunu istediğim için, tek istediğim bu olduğu için , yalnız bunun için yaşadığım için suçlu değilim.
Sayfa 397·Kitabı okudu
Reklam
Savaş ne korkunç şey, ne korkunç şey!
Sayfa 383·Kitabı okudu
Her general, her asker kendisinin bu insan denizi içinde bir damla olduğunu farkına varmiş, kendi önemsizliğini hissediyordu ama aynı zamanda bu muazzam bütünün bir parçası olduğunu da farkına varmiş, kendi gücünü hissediyordu.
Sayfa 367·Kitabı okudu
Aşkın getireceği mutluluk, bir erkeğe duyulan dünyaevi bir aşk onun için mümkün müydü?
Sayfa 332·Kitabı okudu
“sana söylüyorum, eğer ölümden sonra ne olacağını bilmemiz mümkün olsaydı, o zaman hiç birbirimiz ölümden Korkmazdık. Bu gerçek sevgili dostum.”
Sayfa 269·Kitabı okudu
Reklam