Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Aramızdan ayrılan kişiden mi , yoksa kendimizden mi? Yoksa yokluğun kendisinden mi? O denli yok ki , her boş ânı yokluğuyla dolduruyor.
“Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz. Deneyimlediğimiz her şey , en nihayetinde , algılayabildiklerimizden ibarettir. Neye baktığın değil , ne gördüğün önemlidir.”