Oyununu oynadıktan sonra seriye de başlamak istedim. Ama aslında önce kitaplarını okumam gerekliymiş.
Kimin nerede nasıl tanıştığı ve lakapların nereden geldiğini tamamiyle kitapta anlatmakta. Edebi dili de bir o kadar güzel. Kitaba başladıktan sonra bitirmeden bırakmak istemiyorsunuz. Seriye kesinlikle devam edeceğim. Macera nasıl? Nerede? Ne şekilde sonlanacak çok merak ediyorum.
Bu sohbete ihtiyacım var. Sükût altındır, denir. Olabilir. Susmanın gerçekten bu kadar değerli olduğundan pek emin değilim. Yani onun da bir bedeli var. Bunun da ödenmesi gerekir.